torsdag....

 
 
 
                                  Det är Torsdag mina vänner......
 
 
                         I går hade jag en riktig skitdag....har fått en
 
                         mini influensa av sprutan.....men  i dag känns det 
 
                         bättre.....jag har redan planterat om blommor och
 
                         satt om hyacinter.....tog fram strykbrädan och strök
 
                          gardiner som jag ska sätta upp i tv rummet när jag
 
                          putsat fönstret om en stund......
 
 
 
 
 
 
                                   Jag bakade saffrans bullar i går......
 
 
 
 
 
                            Blev så himla sugen på havergrynsgröt 
 
                            i går morse......men jäklar vad mitt blod-
 
                            socker sköt i höjden......
 
 
 
 
 
        
                               Till lunch blev det uppstekta kropp-
 
                               kakor med grädde och lingonsylt......gott..
 
 
 
 
 
                        Grillade karre skivor med potatisklyftor....
 
                         morötter och lök....blev det till middag...
 
                         och en matlåda till Daniel.......
 
 
                          Nu blir det frukost .....Ha det gott......
 
 
 
                        
 
          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0