Tisdag

 
 
 
                                       God Morgon kära Vänner 
 
                                        det är tisdag.....en dag som
 
                                        jag har tyckt varit värdelös
 
                                        förut .....men nu börjar jag 
 
                                        att gilla den.....det är Goe's
 
                                        jobbardag och jag får gå här
 
                                        hemma i lugnet alldeles själv.....
 
 
 
 
 
 
                                 Det blir en lång frukost för mig....
 
                                 sedan blir det att plocka fram stryk-
 
                                 brädan för i dag tänker jag inte
 
                                 laga någon mat......
 
                                 Ha en bra tisdag.............
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0