söndag......

 
                           Hej på ER.......
 
 
            I dag vaknade vi tidigt....05.10.....
 
            Ludde promenad redan 05.30...
 
            bara tidningsbilen var ute.....
 
 
            I går eftermiddag hade vi mina båda
 
            systrar på kaffe med dopp....Gulle 85 år
 
            Lena 75 år från Göteborg....de heter
 
            egentligen Gudrun och Helena..........
 
            och så glömde jag ta några kort..... det
 
             hade varit roligt att haft....men förhoppnings-
 
             vis så kommer det flera tillfällen....
 
 
 
 
 
 
                                  Goe målar....svårt att se färgen när det
 
                                   är så grått ute men det ska bli nogaut.......
 
 
 
 
 
                              Nu är gästrummet klart....jag drog fram
 
                              symaskinen på morgonen och sydde det
 
                               som var kvar..................
 
 
 
 
 
                                               Blev nöjd................
 
 
 
 
 
                              Nu ska Goe åka och handla åt svärmor
 
                              och jag ska gå och vila en stund...........
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0