pepparkaksbak..............

                                                       Onsdag kväll.......
 
 
                            Theo kom på förmiddagen i dag.....och vi skulle
 
                            baka pepparkakor.....hade han bestämt...........
 
 
 
 
 
 
                              Han är snabb.....det var knappast att jag
 
                              hann med......
 
 
 
 
 
 
                              Vi körde på köpt pepparkaksdeg......
 
 
 
 
 
 
                                  Efter baket blev det lite lek i lek-
 
                                  rummet......
 
 
 
 
 
 
                                    Farfar passade på att städa lite och
 
                                    Ludde håller koll....................
 
 
 
 
 
                                  Så tog vi en riktig långpromenad med
 
                                   Ludde som slutade vid Återbruket andra
 
                                   chansen ....och där köpte han sig en jättefin 
 
                                   brandbil och traktor.....så det var en nöjd lite
 
                                   Theo som bar hem sin brandbil..................
 
 
 
 
 
 
                                 När Ella hade slutat på sin förskoleklass
 
                                 kom även hon och skulle baka pepparkakor....
 
 
 
 
 
 
                               Lite krisyr ville hon ha på.................
 
 
 
 
 
 
                          Vi har hämtat friskt vatten vid Oxelgården.....
 
                           det kom från Laxå.........Nu ska jag lägga mig
 
                            framför tv:n ....så får vi se hur länge jag kan 
 
                            hålla mig vaken...................
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0