Måndag...

 
 
 
                                             Det är måndag kära vänner.....
 
 
                                    Goe är på jobbet i dag och jag går här hemma
 
                                     och "lullar" i morgonrocken.........
 
 
 
 
 
                          Min stora Julduk som jag broderade för många
 
                          år sedan ....lakansväven hade blivit tunnt och 
 
                          det var hål på två ställen ner vid kanten.....och 
 
                           eftersom jag tycker att jag lagt ner mycket jobb
 
                           på den ville jag inte kasta den ....utan jag har sytt
 
                           dit extra lappar på baksidan.....jag var tvungen att
 
                           peta upp fållen för att det skulle bli bra.....nu har 
 
                           jag gjort nya hörn och ska lägga upp fållen och 
 
                           mangla den så att jag kan ha den på bordet på
 
                           Julafton i år igen......Hinner jag ska jag även 
 
                            putsa ett fönster på övervåningen..........
 
 
                            Ha en bra Måndag.............
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0