måndag kväll.........

            
 
                                                        Måndag kväll........
 
 
                               I kväll ska vi titta på fotboll gott folk............
 
 
 
 
 
 
 
                               När jag hade sytt ett tag och tagit med
 
                                Ludde på middagspromenaden....kände
 
                                jag för att laga lite mat.....en genomgång
 
                                i kylskåpet blev det... och kunde konstatera
 
                                att jag hade mycket kokt potatis......så jag
 
                                 drog i väg för att köpa rimmat fläsk som jag
 
                                 stekte tillsammans med lök och kryddpeppar....
 
 
 
 
 
                             Det blev Småländska kroppkakor.....så 
 
                              himla gott..........Goe pressade potatisen
 
                              och jag fixade resten......men nu som sagt
 
                               blir det tv tittande för resten av kvällen.....
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0