Måndag...........

 
 
 
                      Måndag kväll.............
 
 
 
 
 
                                På förmiddagen idag stod jag faktiskt vid
 
                                 spisen......
 
 
 
 
 
                                 Goe grillade kyckling ben....de blev
 
                                  så himla goda....jag har nyss ätit 
 
                                  upp två stycken.........
 
 
 
 
 
                              En liten potatis gratäng blev det.....
 
 
 
 
 
                        Så det bästa av allt Isterband......och i kväll
 
                         gjorde jag dillstuvade potatis till dom.......
 
                         det ska både och Goe och Daniel ha i matlådorna
 
                         i morgon...................
 
 
                          På eftermiddagen drog vi först in till stan och
 
                          hämtade två par byxor som var beställda på
 
                          Grolls yrkeskläder till Daniel..............sedan
 
                           blev det Ikea.....ljus....kuddfodral och gardiner
 
                           blev det där.....så handlade vi på Willy's innan
 
                           vi drog till Blomsterlandet och köpte Julstjärnor
 
                            och en stor röd Azalea som ska ställas på köks-
 
                            bordet till helgen när jag sätter upp mina nya
 
                            gardiner och till stjärnorna i fönstret....det blir
 
                            nog bra tror jag......Eftersom vi tog sovmorgon
 
                            i dag och vaknade vid åtta tiden....så ska jag 
 
                            titta på Filip och Fredrik.....Goe kryper nog i
 
                            säng tidigare han har ju jobbardag i morgon....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0