Lördag...

 
 
 
                              God Morgon Lördag.....
 
 
                     Sitter och äter smörgåstårta till frukost och
 
                      lyssnar på ring så spelar vi....en lördag som
 
                     börjat helt i min smak........
 
 
 
 
 
                             Fia kommer snart och hämtar mig och vi
 
                             ska gå ner till "station" på Julmarknad......
 
                              kul när det finns på nära håll...........
 
 
                              Jag har skickat efter nya julgardiner till
 
                              köket som jag ska hämta ut på macken
 
                              Resten av dagen är ett oskrivet ark.....
 
                              men jag lär inte ha långtråkigt i alla fall......
 
 
 
 
                              
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0