kväll...........

 
 
                 God kväll......
 
 
          Åh vad jag längtar till våren i
 
          Skåne när jag tittar på kockarnas
 
          kamp....dessa gula fina rapsfält...
 
         som doftar raps..........
 
 
 
 
 
 
                                      Blåklint och Vallmo fält......som också
 
                                     blommar så fint i Skåne........... 
 
 
                        I dag blev det två Ludde promenader och i efter-
 
                        middag stekte jag "ragger" till Goe och Daniel....
 
                        och det tog sin lilla tid......
 
                        I morgon bitti ska vi vara hos svärmor klockan
 
                        åtta för då kommer det trädgårds"fixare" för att
 
                       klippa ner buskar och gamla blommor...det var
 
                       meningen att de skulle gräva upp buskar också
 
                       men eftersom det är fruset i backen får vi vänta
 
                       med det till våren........nu är jag trött så nu blir det
 
                       sängen.....Ha det gott........
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0