kväll.....

 
 
 
                            En lång dag lider mot sitt slut.......
 
 
                        Nu får vi se hur natten blir för armen som jag
 
                         jag fick min influensa spruta i värker utav sjutton....
 
 
 
 
 
                          Små fina kroppkakor blev det till middag
 
                           i dag......med grädde ...skirat smör och
 
                           lingonsylt......så gott.....................
 
 
 
 
 
 
                                    Goe hjälpte Magnus att sätta upp tre 
 
                                    hyllor över köksbänken.....och det var
 
                                    två små snickare som gärna ville vara
 
                                    med och borra................
 
 
 
 
 
 
                                 Så kröp de ner i ett hörn för Ella ville
 
                                 rita hela sin familj.....och det gick bra 
 
                                  tills Theo rev sönder hennes teckning ....
 
                                   så det var bara att börja om igen....då
 
                                   lekte Theo och jag med några bollar så
 
                                    att Ella fick rita i lugn och ro.....
 
 
                                    Nu kära vänner ska jag ta min onda arm
 
                                     och krypa ner i sängen.....Ha det gott........
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0