Kväll...

 
 
 
                                            Lördag kväll...................
 
 
                           Jag kunde inte hålla mig....i dag åkte ljus-
 
                           slingorna upp i fönsterlådorna.....så himla
 
                           mörkt som det har varit hela dagen.........
 
 
 
 
 
                                       14 dagar för tidigt.....men jag är inte
 
                                        ensam har jag sett..................
 
 
 
 
 
 
                                           Theo körde tågbanan.....han hade svårt 
 
                                            att stå stilla så spännande var det....men
 
                                            det här är bara en liten del av den..............
 
 
 
 
 
                                       Lite målning blev det emellanåt....
 
 
 
 
 
 
                                      Sedan blev det lite dans och annat....
 
 
                               Nu sover de små liven och jag ska också krypa
 
                                till sängs och läsa en stund.....för man vet ju 
 
                                aldrig hur dags de vaknar i morgon bitti.......
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0