kväll....

 
 
 
                                  Det drar ihop sig till natt.....
 
 
                         Även i dag har jag svurit över symaskinen
 
                         jag har lagat en julduk som jag broderade
 
                         för många år sedam....på bomullsväv...som
 
                         nu hade gått sönder på vissa ställen.....men 
 
                         bättre någon lapp ditsydd än att kasta duken....
 
 
 
 
 
 
                              Alla i Fjugesta måste koka vattnet för det är
 
                              förorenat med någon tarmbakterie....så här kokas
 
                               det och hälls upp på flaskor......de håller på att
 
                               tömma vattentornet....och det skulle ev...ta ett
 
                               par dagar innan de kommer att vara fixat....jag
 
                               drack vatten på middagen men jag känner inget
 
                               ännu......i morgon ska jag baka pepparkakor med
 
                               Theo.....så nu blir det sängen...............
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0