Jäklar förkylning.............

 
 
 
                               God kväll Goa Vänner......
 
 
                 Var på vc i morse och så hem till svärmor för att
 
                  visa trädgårdsfixarna vad de skulle göra....och de
 
                  var duktiga och var klara på en timma.....sedan var jag
 
                  slut så det blev sängen .....Goe lagade hamburgare
 
                  på middagen och så kom Fia och Lasse en sväng....
 
 
 
 
 
 
                            Jo jag har försökt att vila mig i form men tyvärr
 
                             så har jag inte lyckats.....i dag....i morgon blir
 
                             det eventuellt en stadsresa.....om jag orkar.....
 
                              men nu blir det sängen igen......hepp..........
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0