Fredag

 
 
 
 
                              En helg i antågande igen......
 
 
                      Denna helgen blir lugn....Goe håller på med 
 
                      målning på övervåningen och det ska han få
 
                      fortsätta med.....själv ska jag nog baka en 
 
                      sorts kakor....bra att ha till Jul.......
 
 
 
 
 
                          Flan med kola fyllning tänkte jag baka
 
                          i morgon....så himla goda.............
 
 
 
 
 
 
                                En fin kakburk...............
 
 
 
 
 
                          Passade bra till pepparkakorna som jag 
 
                           bakade igår.........
 
 
                           I eftermiddag ska vi titta på damernas final
 
                           i curling....sedan blir det en sväng till Marie-
 
                           berg.....jag ska köpa tyg till en fotpall som
 
                           jag ska sy.......
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0