fredag

 
 
 
                                          Det är fredag kväll.......
 
 
                            Jag låter som en knarrig gammal gubbe på
 
                             rösten....och det blir inte många steg vill jag
 
                             lova .....jag går mellan köket och sängen...........
 
 
 
 
 
                              Blev bjuden till Kumla på middag i dag.....
 
                               New Tokyo....Asiatisk...Japanskt och 
 
                               Thailändskt.......mat.............
 
 
 
 
 
 
                               Friterade jätträkor och vårrullar....så gott...
 
 
 
 
 
 
                      Köpte med en matlåda till Daniel som
 
                      gillar sushi......
 
 
 
 
 
 
                                Ett riktigt snöoväder har vi haft i eftermiddag...
 
 
 
 
 
 
         Femte boken har jag 
 
         börjat på...........
 
 
 
 
 
 
 
                                           Nu säger vi God Natt.....
 
 
 
 
                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0