Förkylning......

 
 
 
 
                                         Hej det är Tisdag......
 
 
                            Gårdagens snö ligger fortfarande kvar....
 
                             och jag tillbringade gårdagen i sängen
 
                             för det kom en förkylning i vägen.....och
 
                             jag hade nog lite feber.....
 
 
 
 
 
 
                         I dag är det Goes' jobbardag och jag låg
 
                         kvar i sängen till klocka 10....sedan blev
 
                         jag hungrig och det är ju ett friskhetstecken
 
                         så det blev brunch i dag ...jag stekte "ragger"
 
                         och till det lingonsylt.....är inte alls sugen på
 
                         frukost längre....sedan får jag nog klä mig och 
 
                         ta en liten promenad med Ludde i det fina vädret...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0