Torsdag...

 
 
 
                                                     God Förmiddag.....
 
 
                          Fotade gaveln på huset när vi tog vår Ludde
 
                          promenad......nu blommar den Kinesiska Azalean
 
                          så fint........
 
 
 
 
 
                                     I går hade jag tid inne på bett-
 
                                     fysologen i stan....men mitt bett
 
                                     var det inget fel på.....nu är det
 
                                     färdigt hos tandvården för denna
 
                                     gången.......det blev färskpotatis
 
                                     och sill ute i kuvösen när vi kom
 
                                     hem......sedan planterade jag mina
 
                                    pelagoner i fönsterlådorna......det blev
 
                                    även ett besök hos svärmor....sedan
 
                                    var jag trött så jag kraschade på
 
                                   soffan framför tv:n......i dag blir det en
 
                                   lugn hemmadag......
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0