Tisdag.....

 
 
 
                                          Tisdag och goe's jobbardag.....
 
 
                      Vid 08.30 drog jag upp till vårdcentralen för prov
 
                       tagning.....men det var personal brist och lång kö
 
                       så jag drog hem till Fia i stället och frågade om vi
 
                       skulle ta en cykeltur ner till Gropen....Fia och Lasses
 
                       dotter Malin bor där och jag ville kolla in deras nya pool
 
                       på baksidan och de hade gjort jättefint där.....
 
 
                       När vi kom tillbaka så hade de tagit in extra personal
 
                       så jag kunde ta mina prover......
 
 
 
 
 
                            Plockade lite liljekonvaljer också.....
 
                          Nu rullar en tvättmaskin och jag ska snart
 
                          ta en ludde promenad.....måste till apoteket
 
                          åt svärmor....på allt elende har hon fått bältros....
 
 
                          Nu ska jag vattna mina pelargoner......
 
 
 
                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0