Söndag...

 
 
 
                                                    Hej Söndag....
 
 
                              Dagens frukost....äggröra..bacon...
 
                              och en smoothie.......
 
 
 
 
 
 
                                  Efter frukosten drog vi till Blomster-
 
                                  landet....och köpte Tujor...de ska stå
 
                                  vid tomtgränsen ner till grannen...........
 
 
 
 
 
                                  Daniel hade med sig färska kropp-
 
                                  kakor när han kom hem från Småland..
 
                                  och jag smällde i mig två stycken ....
 
                                  så goda och så mätt jag blev..............
 
 
 
 
 
                                Goe gjorde sig en räkmacka....
 
                                själv åt jag bara räkor och aioli....
 
                                jag är fortfarande mätt efter kropp-
 
                                kakorna............
 
                                Nu blir det Robinson.........
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0