Redan Onsdag...

 
 
                                   Hej det är onsdag.....
 
 
                   Hela måndagen bestod av att städa husbilen
 
                   och att tvätta kläder och lakan.....
 
 
 
 
 
                             I går var jag trött....men vi tog en tidig
 
                             morgonpromenad....vi gick innan 05.30...
 
                             för det var Goes jobbardag...
 
 
 
 
 
                         Till middag blev det linssoppa......
 
                         jättegod.....med yoghurt och
 
                        basilika krydda.........
 
 
 
 
 
                          Daniel åkte ner till sina pappa i Mönsterås
 
                          och jag vet att Peter gillar min sill tårta så
 
                          jag svängde ihop en i går kväll som Daniel
 
                          fick ta med sig............
 
 
 
 
 
                         Gjorde även en lite mindre till Goe och
 
                         mej när jag ändå var igång ...för även
 
                         vi gillar silltårta..........
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0