Oj vad tiden rinner i väg....

 
 
 
                                            Redan Lördag.....
 
 
                       I torsdags var vi inne och hämtade barn-
 
                       barnen på förskolan.....
 
 
 
 
 
                                      Först blev det plättar och
 
                                      sedan Jordgubbar....
 
 
 
 
 
                                   De fick dela på en liter men jag
 
                                   tror att Theo åt mer än Ella........
 
 
 
 
 
                                        Sedan blev det lite utelek....
 
 
 
 
 
                            Ett litet grönt djur fångade deras intresse......
 
 
 
 
 
                        När solen gick i moln blev Theo lite frusen
 
                        så han kröp upp i knät hos farfar med en filt.....
 
 
 
 
 
 
                                Ella fryser aldrig så hon hade sin filt
 
                                 till lite annat......
 
 
 
 
                        
                             En bakpotatis med bacon röra blev det i
 
                             går eftermiddag / kväll.....på förmiddagen
 
                              var jag hos tandläkaren i Kumla och sedan
 
                              handlade vi........
 
 
 
 
         
                             Köpte strömming som jag stekte nu på
 
                             förmiddagen.....jag delar dom med svärmor
 
                             därför gjorde jag lite gräddmjölk sås till henne
 
                             själv gör jag ättiksströmming av mina......de är
 
                             nu klart och står och drar sig i kylskåpet........
 
 
 
 
      
 
                           Jag har plockat ut mina pelargoner från
 
                           garaget som jag sparade i höstas...och
 
                           de har blivit jättefina och börjat blomma.....
 
                           så nästa vecka ska de planteras i fönster-
 
                          lådorna på framsidan.....
 
 
                          Nu blir det hemgjord pizza....och i kväll en
 
                          annan favorit........
 
                          Ha en bra lördag...........
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0