Måndag....

 
 
 
                                      Måndag och ny vecka......
 
 
                       I dag blev det en ny tur till Kumla och smile.....
 
                       i fredags var jag där och lagde en tand som
 
                       jag hade bitit av en flisa på och i dag var jag
 
                       hos tandhyginisten.....men nu är jag klar där.....
 
 
 
 
 
 
                           Dagens frukost.....smoothie....knäcke-
 
                           macka med ättiksströmming på och så
 
                           ett gäng kräftor som blev över i lördags.....
 
 
 
 
 
                         Ett besök hos New Tokyo....i Kumla blev
 
                         det efter tandläkaren....förrätten lite sushi....
 
 
 
 
 
                         Huvudrätten......det var buffe så det blev
 
                         mycket friterade räkor med sötsur sås....
 
                         och de hade lyckats jättebra med både
 
                         räkor och såsen.....jag gillar inte för mycket
 
                         frityrsmet eller seg sötsur sås....det här var
 
                         perfekt.....så dit åker vi nog flera gånger
 
                         och äter......
 
                         I morgon har Goe jobbardag och jag ska
 
                         ställa mig i tvättstugan........
 
                         Ha en bra kväll......
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0