Kväll....

 
 
 
 
                                   God Kväll Fredag.....
 
 
                    Fortsatt trädgårdsarbete för Goe....nu gav
 
                    han sig på att ta bort ogräs mellan plattorna
 
                    på framsidan...........
 
 
 
 
 
                          Det blev middag under parasollet även
 
                          i dag.....sedan tog sig Goe en middagslur
 
                          i solstolen ....så nu är han lika röd i fejjan
 
                         som jag.....
 
 
 
 
 
                            Jag tordes inte vara i solen så jag
 
                            satte mig under parasollet med ett
 
                            korsord i stället......middagen i dag
 
                            bestod av potatisgratäng och lövbiff...
 
 
 
 
 
                               Första tunn doppet för Goe.....
 
 
 
 
 
                         15 grader....men han tyckte det var skönt.....
 
 
 
 
 
                                  I kväll blev vi sugna på varma mackor.......
 
 
 
 
 
                       Jag gillar champinjoner....Nu ska jag titta
 
                        på Lets dance....Ha en bra kväll.......
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0