Kväll i Haverdal.....

 
 
                                 Kvällspromenaden gick ner till havet...
 
                                 Ludde träffade på Halmstads Laxen...
 
 
 
 
 
                             Det stod olika fantasi figurer
 
                              längs vägen............
 
 
 
 
 
                                  Så träffade vi på en liten fin vovve
 
                                  med matte......trevligt................
 
 
 
 
 
                                                   Nere vid havet.....
 
 
 
 
 
                                            Doften av hav............
 
 
 
 
 
 
                     På väg tillbaka till campingen gick vi fel....
 
                     och träffade på en gammal farbror...som
 
                     talade om att han ägde marken där campingen
 
                      var belägen......han var änkling .....och nu var
 
                      det hans son och dotter som hade campingen...
 
                      vi stod länge och talade med honom och han
 
                       sa att vi gärna fick gå över han tomt igen......
 
                        jag talade om att jag jobbat inom sjukvården
 
                        i hela mitt liv.....och det tyckte han var bra.....
 
                        Vad har han sysslat med då ...sa han och
 
                         nickade mot Goe......jo sa jag han är civil-
 
                         ingenjör och jobbar med data....då tittade
 
                         han på mig och sa....det förstår jag mig inte
 
                         på.....men ni får gärna komma tillbaka hit...
 
'                         Härligt när man träffar på gammla människor....
 
 
 
                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0