Fredag......

 
 
                                               God Morgon Fredag....
 
 
                       Till frukost i dag blev det en smoothie....
 
                        fil...babyspenat...blåbär...jordgubbar...mango..
 
                        linfrö och solroskärnor.....till det en knäckemacka...
 
 
 
 
 
                                               Härlig färg.....
 
 
 
 
 
                                      Vilken härlig dag vi hade i går
 
                                      och det blir lika fint i dag........
 
 
 
 
 
                                      Det blev middag under parasollet....
 
 
 
 
 
                                 Kyckling ris och jordnötssås
 
                                 blev det...................
 
 
 
 
 
                             Storstädning i tunnan.....nu är den
 
                             fylld med vatten.....själv la jag mig i
 
                             en solstol på förmiddagen...sedan
 
                             lagade jag mat....och sedan blev det
 
                             solstolen igen och där somnade jag
 
                             och vaknade efter 2 timmar....och nu
 
                             ser jag ut som ett jäklar stoppljus i nian
 
                             törs knappast gå ut .....så ska det solas
 
                             i dag lär det bli baksidan.....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0