Blixt och dunder....

 
 
 
                                  Hej..denna onsdag Kväll..
 
 
                             Åskan dundrar...och blixtrar far fram
 
                            på himmelen.....Ludde har fått lugnande
 
                            för han är rädd....nu sitter han i knät på
 
                            Goe och är rätt lugn.........
 
 
 
 
 
 
                                Vi har farit runt med svärmor i efter-
 
                                middag....det blev Grodden...blomster-
 
                                affären och kyrkogården.....så när vi
 
                                kom hem blev det ett dopp i tunnan....
 
                                24 grader .....men jag tyckte ändå det
 
                                var lite kyligt......
 
 
                                Nu har vi stängt in oss och har tv:n på
 
                                hög volym .....så Ludde inte hör åsk-
 
                                knallarna......nu får vi hoppas att natten
 
                                blir lugn och att åskan fortsätter norr ut.....
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag heter Christel och jag undrar om det är okej att jag kopierar några/många av dina animerade bilder och skickar till vänner eller sätter ut på facebook. Skrattar mycket när jag tittar igenom dina sidor😄. Ha en fin dag

Svar: Hej Christel....det är helt ok att kopiera animerade bilder från mig...roligt att du läser min blogg / Anita...
Anita Sandström

2019-05-25 @ 09:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0