Tossda....

 
 
 
                              God Förmiddag denna fössta tossdan i mass....
 
 
 
                              I går hände en olycka med min dator....den fick
 
                             tre deciliter vatten över sig ...så nu har den slutat
 
                             fungera.....snyft....
 
 
 
 
 
 
                              Goe gjorde allt han kunde för att få
 
                              igång den igen.....han plockade isär
 
                              den och blåste med fönen....men det
 
                              hjälpte inte....den startade inte i morse...
 
                              så nu sitter jag på Goe's dator och den
 
                              är ju inte som min....
 
 
                             Vi såg på Sveriges mästerkock i går kväll
 
                              efter stängning på 7:an....och där lagade
 
                              de fish and chips....och det ska Goe och
 
                              jag laga i dag......
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0