Torsdag........

 
 
 
                         Hej på er.......
 
 
         Jag ska börja med att tala om för er att
 
         jag slog i hjäl flug Jä........i går .....jag höll
 
         på att bli tokig av surrandet i köksfönstret....
 
         jag kan inte öppna fönsterna på nedervåningen
 
         för då kunde jag släppt ut den ....men nu fick
 
         den dö istället......
 
 
 
 
 
 
                            I dag blir det Kyckling rullader med
 
                            jättegod gräddsås............
 
 
 
 
 
                                 Goe har städdag i dag....här sitter
 
                                  han och läser boken "husbilen i
 
                                  Europa"....innan han ska torka
 
                                  golv........
 
 
 
 
 
                         Silltårta ......ska jag göra till fredags
 
                         myset......vi ska in till Willy's och handla
 
                         i eftermiddag.....först ska Goe till doktorn
 
                         med sin onda axel........vi hade tänkt sitta
 
                         i solen i dag med just nu är det molningt så
 
                         därför blev det städning och handling........
 
 
                         Ha en bra torsdag.......
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0