Tisdag...........

 
 
 
                          God Förmiddag Goa Vänner......
 
 
                     I morse vaknade jag klockan 04.00 av att
 
                     jag hostade så det var bara att gå upp .....
 
                     05.30 grog vi ut på Ludde's morgonpromenad
 
                      det var minus 1 grad så det var krispigt och
 
                      friska....Goe åkte till jobbet 06.30.....bilen
 
                      skulle lämnas in på service vid 07.........
 
                      Jag blev lite frusen av promenaden så Ludde
 
                       och jag kröp ner i sängen igen och sov en stund...
 
                       Nu är ryamattan pålagd där ska vara....jag tyckte
 
                       det blev bra........I går när vi åkte till Magnus så
 
                       var vi inne på Robertson's och handlade korv och
 
                       färskt fläsk så i dag blir det stekt fläsk med lök och sås....
 
                       vi köpte även en bit till svärmor så i kväll får vi gå ner
 
                        och lämna den till henne..........men nu ska jag äta
 
                        lite frukost..........
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0