Söndag...........

 
 
                                                         Hej söndag.....
 
 
                                Inte var det sådant här väder jag önskade i
 
                                dag.....men vi skulle åka till Laxå och handla...
 
                                och efter Mullhyttan fanns det inget snö varken
 
                                på marken eller i luften...,...skönt......
 
 
 
 
 
 
                             Goe's blommor som han fick från jobbet
 
                              står så fint ännu.......
 
 
 
 
 
                        
                           Fick en golvvas av Daniel .....när jag var
 
                           ute och gick.. plockade  jag vide"kissar".....
 
                           passade perfekt.....vi har varit på Netto...
 
                           DollarStore och ica och handlat i Laxå....
 
                           Goe konstaterade att det var 22 år sedan
 
                            han slutade på ESAB och började på Atlas-
 
                            Copco numera Epiroc....och nu har han även
 
                             slutat där....och börjat som Konsult i stället.....
 
                            
 
                             Nu kära Vänner ska jag rulla köttbullar....
 
                             Hörs senare......
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0