söndag kväll..

 
 
 
                                             Hej Söndag kväll.....
 
 
                             I dag har jag inte varit ute på någon promenad....
 
                             jag känner mig lite raspig i halsen....men jag
 
                            har varit till garaget och vattnat pelagonerna........
 
 
 
 
 
 
                             Husbilen har också fått ett besök...Goe håller
 
                             på med någon installation...................
 
 
 
 
 
                              Nu längtar jag verkligen att våren kommer
 
                              så att vi kan ge oss iväg........
 
 
 
 
 
                          Min filt växer för varje dag.....vi satte ut tv:n
 
                          i kuvösen så där har jag suttit och tittat på
 
                          3 milen och skidskytte i dag ....varmt och
 
                          skönt var det och så blev det en hel del
 
                          rutor virkade.....planterade lite blommor som
 
                          ska sättas ut när det blir lite varmare.....
 
 
                           Lugn söndag har det varit med andra ord.....
 
                           I morgon är det ledig måndag......
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0