onsdag...

 
 
                                    God förmiddag alla vänner....
 
 
                           Slötittar på Malu efter tio....idag är det
 
                          Mia Parnevik som är där.....jag blir lite trött
 
                          för tv 4 har ju med samma personer i varje
 
                          program.....Nyhetsmorgon....Malou efter tio
 
                          och så efter fem......så tjatigt....eftersom jag
 
                          har tv:n i köket så står den på hela dagarna....
 
                          men det är ju bara att byta kanal...vi har väl
 
                          ett hundratal att välja på................
 
 
 
 
 
 
                     Jag pysslar med annat också.....det skulle
 
                     blivit stekt fläsk i går ...men vi hade så mycket
 
                     annat att äta....så vi bestämde att vi skulle ha det
 
                     i dag i stället.......
 
 
 
 
 
 
                      Nu är det klart...bara att hugga in...så gott....
 
 
                    Jag tog sovmorgon i dag och var aldrig med på
 
                    Morgonpromenaden kl 06.15 ....jag var trött.....
 
                    men nu ska det bli skönt med en riktig lång-
 
                    promenad...det ser ut som om solen kanske
 
                    kommer fram.........
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0