Lördag.....

 
 
                                             Hej på Er denna lördag......
 
 
                          Solnedgången i går kväll....så fint från ställplatsen.....
 
 
 
 
 
 
                         Jag gillar blått... och tänk vad lite vatten kan göra.....
 
 
 
 
 
                      
                             Satan i gatan vad det blåser.....men vi tog cyklarna
 
                              upp på stan......Goe ville köpa sig ett par skor på
 
                               Intersport.....där hittade jag denna ...70 % på priset...
 
                                299 kronor gav jag för den... och jag var bara tvungen
 
                                att köpa den....
 
 
 
 
 
                               Det blev även ett par skor till mig....jag ville
 
                                egentligen ha ett par vita men det fanns inga
 
                                så det blev ett par rosa i stället......
 
 
 
 
 
 
                      Potatis gratäng och rostbiff blev middagen i dag...
 
                      den där båtugnen är så bra....den kan man göra
 
                       mycket i.....nu är det skidor på tv:n så det blir att
 
                       virka lite och titta på tv:n .......
 
                        Ha en fortsatt bra lördag.......
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0