Lördag.............

 
 
                                                    God Eftermiddag...
 
 
                                   Det blev ingen morgon promenad i dag
 
                                   utan jag körde igång med att steka plättar..
 
                                   hällde smeten i en flaska för det blir så
 
                                   mycket kladd när man ska stå med en
 
                                   slev och hälla......det här gick jättebra........
 
 
 
 
 
                       Magnus ringde och sa att Ella och Theo
 
                       var sjuka.....så det blev inget besök av
 
                       dom i dag.....feber och hosta....Ella hade
 
                       ont i sina öron......så jag packade ihop
 
                       plättar....tekakor....godispåsar och varsin
 
                       tidning och så åkte vi in till dom istället....
 
                       de väntade på oss och åt plättar med god
 
                       aptit......skönt att de fick i sig lite energi....
 
 
 
 
 
 
                               Min favorit middag blev det i dag....
 
                               fläskkotlett...sås....potatis...ärtor
 
                               och gele .....så gott.....nu ska jag
 
                               diska sedan blir det skidskytte och
 
                                virkning.................
 
 
 
                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0