Kväll.............

 
 
              
 
                            Ja denna dagen försvann i ett nafs.....
 
                             Halv ett hade svärmor tid på hud-
 
                            mottagningen.....och kvart i två var vi
 
                            hemma igen......
 
 
 
 
 
                            Hem och laga mat....köttfärsröra
 
                             i salladsblad....med ugnsrostade
 
                             potatis...morötter och lök.........
 
                             sedan drog vi en sväng till Marieberg
 
                             jag skulle köpa en till matta att ha på
 
                             altan......sedan drog vi till Hallsberg....
 
 
 
 
 
                        Jag blev så himla sugen på kanel.......
 
                         så jag kokade mig lite risgrynsgröt i
 
                         kväll när Goe drog till svärmor och
 
                        plockade fram hennes utemöbler....
 
 
                        Nu har jag tittat på Robinson...Farmen
 
                        och Hysen....så nu blir det sängen...det
 
                        är jobbardag för Goe i morgon....och på
 
                        onsdag......nu har han jobbat in 4 dagar
 
                        i fall vi ger oss ut med husbilen i vår......
 
                        Ha en bra kväll................
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0