Kväll......

 
 
                            Tisdag kväll......fy vilken skitdag
 
                            det har varit i dag.....kallt..snöigt
 
                            och halt.......nu längtar jag till blå
 
                            himmel...gul sol och blått vatten.....
 
 
 
 
              
                               Jag har satt om Goe's blommor i olika
 
                               vaser.....för en del tulpaner har börjat
 
                               tappa blad...
 
 
 
 
 
 
                                     En tallrik med lite sallad blev det
 
                                     till middag i dag.....tänkte att jag
 
                                     ska hålla igen de dagar som Goe
 
                                     jobbar.....en Ludde promenad till
 
                                     Bergavallen blev det på middagen...
 
                                     i kväll var jag så frusen så Goe och
 
                                     Ludde fick gå själva.......nu väntar jag
 
                                     på lite mildare väder.....och sydliga
 
                                     vindar........i kväll blir det en tidig
 
                                     kväll.....Ha det gott......
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0