Kväll.........

 
 
 
 
                                           Nu är det snart God Natt.......
 
 
 
 
 
 
                       Silltårtan är ihoplagd...och får stå i kuvösen
 
                       och gosa till sig i natt...........
 
 
 
 
 
 
                          Jag gjorde granola i kväll....
 
 
 
 
 
 
                                Gjorde den på en höft....och den
 
                                 här burken passade precis.......
 
                                 så imorgon ska jag ha den i min
 
                                 filmjölk.....Goe var tvungen att prova
 
                                  den i kväll med sin Yoghurt.......
 
 
 
 
 
 
                        Nu blir det snart sängen......för i morgon
 
                        bitti ska jag upp och baka tekakaor och
 
                         steka köttbullar.....sedan blir det att följa
 
                          med svärmor till vårdcentralen igen.......
 
                           Goe fick en cortison spruta i sin axel
 
                            men den verkade inte ha tagit rätt för
 
                            han har lika ont ännu.....................
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0