Kväll.....

 
 
                                    God Kväll Goa Vänner.....
 
                            Lite vårkänslor har jag fått i dag.....både
 
                            innomhus och utomhus.....jag somnade
 
                            i en solsäng på altan i dag....och solen
 
                            har tagit.....så skönt.....nu är jag lite gris
 
                            skär i ansiktet..............
 
 
 
 
 
                            Goe och jag har suttit i kuvösen och
 
                            planerat en vårresa.....spännande...............
 
 
 
 
 
                       Jaha då var det här projektet klart....det
 
                       var ju meningen att det skulle räcka lite
 
                       längre....men nu är den klar....nu måste
 
                       jag hitta på ett annat projekt till husbils
 
                       resandet börjar.....
 
                       Nu blir det lite tv tittande innan kvällen
 
                       är slut............
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0