Tisdag.....

 
 
                                       Tisdag och Goes jobbardag.....
 
 
                         I dag blir det tvättdag ....men jag har inte kommit
 
                       i  gång ännu.....jag har haft annat för mig i dag........
 
 
 
 
 
                         Jag har gjort sushi för första gången i mitt
 
                         liv......såg när Jennie Wallde'n gjorde det
 
                         på Nyhetsmorgon i morse.....så jag drog
 
                         i väg och köpte ingredienser......
 
 
 
 
 
 
                                 Inte blev de så snygga kanske men
 
                                 man kan ju inte önska sig allt när det
 
                                 är första gången....och det blev många
 
                                 så jag har bjudit hit Daniel för han tycker
 
                                 sushi är kanongott.....får se om mina duger...
 
 
 
 
 
                                Den här bilden kom upp på fejjan
 
                                i dag.....Ella äter jordgubbar ..glass
 
                                och grädde för 5 år sedan.........
 
 
 
 
 
                          Så liten och söt....nu är hon stor
 
                          och söt.....................
 
 
                         Nu kära vänner ska jag dra igång
 
                         tvättmaskinen............
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0