Onsdag.....

 
 
 
 
 
                                                Onsdag kväll.....
 
 
                           På förmiddagen åkte jag in till Marieberg för
 
                           att köpa mig ett par byxor......och jag kom hem
 
                           med två par byxor....en kavaj....en klänning och
 
                           en tröja som jag ska lämna tillbaka....den var lite
 
                           för tajt.....när jag kom hem hade Goe lagat en god
 
                           Carbonara......sedan gick Ludde och jag och tog
 
                           oss en middagslur....det får man när man är
 
                           pensionär.............
 
 
 
 
 
 
                            Jag är helt övertygad om att mina barnbarn
 
                            gillar sina föräldrar .....men de gillar även att
 
                            komma till farmor och farfar.....och på lördag
 
                            kommer de för att sova kvar.....så roligt......
 
 
                            Snart blir det sängen....för man blir trött
 
                            när regnet smattrar på fönsterna.........
 
                            Ha en bra kväll.............
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0