Matlagning...hela dagen.........

 
 
                                   Måndag.........
 
 
                        Oj vad jag har lagat mycket mat idag....
 
                      halv sex var jag fullsövd i dag....men då hade
 
                      jag sovit hela gårdagskvällen när barnbarnen
 
                       åkt hem........
 
 
                       Goe jobbade i dag så jag körde igång med att
 
                       grädda plättar....de ska jag ta med i husbilen och
 
                       servera med creme fraiche...löjrom och rödlök.....
 
 
                        Sedan blev det kycklinggryta med mango chutney...
 
 
                        Janssons frestelser gjorde jag sedan och en till
 
                        svärmor.....dagens middag blev stekt fläsk med
 
                        löksås....och sedan bakade jag chesecakes som
 
                        ska med i husbilen.....gjorde ett par matlådor till
 
                         Daniel med fläskfile och potatis....och när vi kom
 
                         dit blev vi bjudna på ett par whiskey .......så nu
 
                          har jag stått vid spisen hela dagen.....så i morgon
 
'                          tar jag gärna sovmorgon....frissan klockan 11.....
 
                           och sedan följa med svärmor till vårdcentralen
 
                            klockan ett.....då får Goe åka och handla åt henne
 
                             sedan blir det en sväng till Marieberg....innan vi
 
                              börjar packa för Midsommarfirande.....full rulle
 
                               hela tiden..............
 
                             
                               Ha en bra kväll............
 
 
 
 
 
 
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0