Lördag.....

 
 
 
                                           God Kväll denna Lördag.....
 
                                         Fick en Morsdags blomma av
 
                                         pojkarna i dag..........
 
 
 
 
 
                           Åh vad jag gillar Bougainvillea.....så jag
 
                           blev så glad att jag fick en sådan.......
 
 
 
 
 
                            Jag hade tänkt bjuda alla barnen med respektive
 
                            till Nudaengs thai food.....men nu blev det en av-
 
                            huggen samling....eftersom Magnus  familj inte vet
 
                            om de ska få magsjukan eller inte....så jag får ta dom
 
                             vid ett senare tillfällen.....det var Erik...Jennifer..Daniel
 
                              Goe och jag som åt gott..
 
 
 
 
 
                     Vi drog iväg till Lillån vid 17-tiden för att
 
                      handla på DollarStore...köpte de här vatten-
 
                      bollarna så att mina blommor ska klara sig
 
                      utan att någon behöver åka ut för att vattna
 
                      dem......Nu tar vi kväller framför Tv:n............
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0