KVÄLL...........

                                                 Nu är det kväll.....
 
 
                            Jag skulle ju inte stå vid spisen i dag och det
 
                            har jag inte gjort heller......jag stod nämligen
 
                            brevid spisen................
 
 
 
 
 
 
                            Jag kom på att jag hade handlat hem
 
                             saker till en smörgåstårta ...så det blev
 
                            en husbilssmörgåstårta.....
 
 
 
 
 
                             Till middag blev det kroppkakor...
 
                              smör...grädde och lingon........så gott...
 
 
 
 
 
                             Jag har köpt en elpolismotorcykel till
 
                              Theo......
 
 
 
 
 
                              En sparkcykel blev det också....så fina
 
                               båda två....köpte båda på annons.....
 
                               och billigt blev det..............
 
 
                               Fia och hennes barnbarn William kom en
 
                               sväng på förmiddagen.....sedan hade jag tid
 
                                hos Ida för klippning kl..11....klockan 12.30
 
                                var det dags att åka till svärmor för ett besök
 
                                till vårdcentralen....efter det drog Goe och jag
 
                                till Marieberg.......nu är det packning för i morgon
 
                                drar vi till Västkusten.................
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0