Helgen i Mariestad.....

 
 
 
                                     God Morgon det är Måndag.....
 
                            Här kommer lite bilder från Mariestad ....jag
 
                            orkade inte skriva något inlägg i går....vi var
 
                            hemma redan klockan 10 i går förmiddag.......
 
                            men jag var trött hela dagen så det blev tidigt
 
                            sänggående...................
 
 
 
 
 
                              Fint väder har vi haft hela helgen
 
                              lite regn har vi fått men ingen åska
 
                              och det är jag tacksam för....
 
 
 
 
 
 
                                 I lördags gjorde vi stan.....och den
 
                                 obligatoriska fika pausen när Lasse
 
                                 är med......Lars och jag tog varsin
 
                                 ost fralla...............
 
 
 
 
 
                                Jag undrar vad Fia och Ludde kikar på...
 
 
 
 
 
 
                             Den obligatoriska piuzzan när vi är
 
                             i Mariestad......jag fick i vanlig ordning
 
                             ta med mig min hem i en kartong.....men
 
                              jag ska tala om att det smakade lika bra
 
                              i går när jag åt upp den.............
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                          Morgon promenade 06.30 i Söndags.......
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                     "Hänglåsbron"
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                         Idag måndag ser det ut att bli en fin dag....
 
                         så då blir det att tvätta lite och städa i en
 
                         garderob.....för när vi var på stan i lördags
 
                         köpte jag en klänning....en blus och en tröja
 
                         och när vi kom hem låg det en tröja på köks-
 
                         bordet som jag hade skickat efter....kanske
 
                         blir det en sväng in till Marieberg för jag behöver
 
                         även nya byxor....ja vi får se.....Ha en bra måndag
 
                         alla fina glada läsare.......
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0