Fredag.....

 
 
                                         God Kväll Fredag......
 
 
                        Jag gillar sommarpratarna.....har lyssnat på
 
'                       detta program sedan jag var barn...,..jag lyssnar
 
                        bara på vissa ....de som jag tycker är intressanta......
 
 
 
 
 
 
                                   Det blev ett dopp i tunnan när jag kom
 
                                   hem från Marieberg.....oj det verkar kallt.......
 
 
 
 
 
                               18 grader var det......lite kyligt men så
 
                                skönt efteråt..................
 
 
 
 
 
                        Vi skulle handla åt svärmor och då ville hon
 
                         att vi skulle åka till kyrkogården och plantera
 
                         Isbegonier på Goes pappas grav och hans
 
                         mormors grav.....så det gjorde vi också....nu
 
                         kommer barnbarnen hem till oss i morgon  och
 
                         då ska vi ägna tiden till dom.............
 
 
 
 
 
                         Potatishalvor i ugn blev det till middag............
 
 
 
 
       
                               Grillad Lax blev min middag.......
 
 
 
 
                
                                           Goe grillade sig Rostas....  Daniel
 
                                            kom och åt upp potatis och purjo-
 
                                            lökssoppan.....................
 
 
 
 
 
                          Lite senare i kväll blir det hummer och
 
                          stekt vitlöksbröd......,efter middagen
 
                          satte vi oss i solen i varsin solstol...och
 
                          det känns i skinnet......men nu blir det
 
                          tvsoffan................
 
                          Ha en bra kväll............
 
 
                         
                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0