Tisdag..........

 
 
 
                                     Ja då var det tisdag.......
 
 
                     I går morse var jag inte med när Goe tog Ludde
 
                    promenaden.....när han kom och gick vid banken
 
                   kom det stora bollar av skum i luften...och när han
 
                   kom fram till torget så var hela "vatten trappan"
 
                  fylld med skum....så det var väl några busungar
 
                  som tömt en flaska diskmedel där i......slamsugaren
 
                  fick komma senare och försöka suga upp det mesta..
 
                  men lite låg det kvar i morse......
 
                  Varje gång vi har gått förbi banken har jag sett att
 
                  de har badbollar i fönstret och det ligger även i en
 
                  korg på bordet och varje gång har jag tänkt att jag
 
                 skulle gå in och hämta två till barnbarnen...men inte
 
                 sjutton kommer jag ihåg det senare på dagen.....men
 
                 i morse på Ludde promenaden hade jag sådan tur att
 
                 det stannade en bil och en tjej gick ur och in i banken
 
                 så henne haffade jag och frågade om hon kunde hämta
 
                 två bollar åt mig och det gjorde hon så gärna.....kul.....
 
 
                 I dag regnar det så det blir en handlar dag i Marieberg...
 
                 Ha en bra dag..........
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0