Östersjön.....

 
 
 
                                                               God Kväll fredag....
 
 
                                               Nu är jag tillbaka till rötterna....Östersjön....
 
                                               21 grader i luften och 20 grader i vattnet......
 
                                                Vi har checkat in på Örstig caravan camping
 
                                                 i Nyköping.....det är så rent och fint på deras
 
                                                 campingar....det gillar jag......I morgon är det
 
                                                 fest med live musik till kl...24.00...annars
 
                                                 ska det vara tyst kl..23.....
 
 
 
 
 
 
                                          Mina köttbullar och sås blev det till
 
                                          middag när vi kom fram....jag hade
 
                                           glömt lingonsylten hemma så vi fick
 
                                            köpa en dyr burk.....det var bara lingon
 
                                            socker och vatten i den....och det brukar
 
                                            jag också ha....men vilken skillnad på smak...
 
 
                                            Solen skiner och fåglarna kvittrar och det är
 
                                            väldigt tyst här ute ....8 km från centrum.......
 
 
                                            I går kväll när vi hade gått och lagt oss hörde
 
                                            vi sirener och en helikopter vid 22- tiden och
 
                                             i morse läste jag på Expressen att det hade
 
                                             hänt en bilolycka nära vår camping....en 17 åring
 
                                             som dog och den 35 åriga föraren fick föras till
 
                                             Akademiska i uppsala......usch vad hemskt.....
 
                                             Nu ska jag gå ut och sätta mig i kvällssolen....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0