Onsdag-Torsdag....

 
 
 
                                                   Torsdag.....
 
 
                           Hej på Er Alla Vänner.....det blev lite ofrivillig
 
                           bloggpaus här...men det har varit full rulle.....
 
 
 
 
 
                       
                                    Magnus och barnen kom i går förmiddag...
 
                               Jag hade stekt plättar som vi skulle haft med
 
                               oss i dag för vi drar ut med husbilen om en stund
 
                               och Magnus med familj kommer också för vi har
 
                               hyrt en stuga .....vi ska till Borensberg......men nu
 
                               ville ju barnen ha plättar när de var här i går så
 
                              det blev 4 små plättar kvar när de åkte hem vid
 
                              19.30  tiden.........och då ställde jag mig att steka
 
                               massor nya....och efter det bakade jag 22 tekakor
 
                               så när klockan var 22.00 då stupade jag i säng...men
 
                               nu är jag pigg och alert igen...........
 
 
 
 
 
                                   Körsbär var gott det också......
 
 
 
 
 
                              Ella höll till i tunnan hela dagen........
 
 
 
 
 
                                   Theo satt mest och körde bilar i barnpoolen....
 
 
                                   Nu blir det go frukost med nybakade tekakor...
 
                                   sedan packa och dra...............Ha det gott......
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0