Onsdag kväll....

 
 
                                                        God Kväll onsdag....
 
 
                            Vi var vakna tidigt idag och tog Ludde promenaden
 
                             sedan hem och äta frukost....och klockan 08.00
 
                             var vi Kumla och handlade.......Sedan körde Goe
 
                             i gång med trädgårdsarbete.....och det har blivit
 
                             många dopp för honom i tunnan i dag............
 
 
 
 
 
 
                                    Själv ägnade jag mig åt att sköta om
 
                                    blommorna..............
 
 
 
 
 
                            De vita pelargonierna är så kraftiga och växer
 
                            så det knakar.....mycket knopp är det också......
 
 
 
 
 
 
                                Vitlöksbröd har jag bakat i dag och det
 
                                 blev jättegott....receptet är  från Lindas
 
                                 bakskola.....
 
 
 
 
 
 
                                Ett gäng med kanelbullar blev det också.....
 
 
                                Nu är Goe uppe och målar garage taket
 
                                och jag torkar kladdiga skåpsluckor..spis...
 
                                och fläkt......sedan ska jag också doppa mig
 
                                i tunnan.....sedan hoppas jag att jag somnar
 
                                gott eftersom jag varit vaken från klockan 04...
 
                                i morse...................
 
                                Ha en bra kväll.........
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0