Kväll..........

 
 
                                                              God kväll.....
 
 
 
 
 
                               Ja det var ju meningen att jag skulle ta det
 
                                lite lungt i dag.....och det sket sig naturligtvis...
 
 
                               Jag körde igång att laga kåldolmar..............
 
 
 
 
 
                                   Goda blev dom också.....och vilken sås det
 
                                   blev ....jag skulle kunna äta bara mosade
 
                                   potatisar med mycket sås....så gott....men
 
                                   nu är disken avklarad så nu ska jag ta det
 
                                   lungt resten av kvällen........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0